Welkom! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu

Welkom!

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Juli 2012 | Nederland, Wijchen

Welkom op familieverstegen.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverslagen, foto's en video's van familieverstegen lezen en reacties plaatsen. Als familieverstegen jouw e-mailadres heeft ingevuld in de privé mailinglist ontvang je zodra familieverstegen een reisverslag heeft geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek van familieverstegen staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van familieverstegen schrijf je dan in voor de mailinglist van familieverstegen en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

• 24 Juli 2012 - 11:50

Joyce:

Super leuk joh,

Ik ga jullie zeker volgen.
    Dus prop maar vol die site.
    Met leuke verhalen,foto"s en andere gekke dingen.

Groetjes Joyce

• 25 Augustus 2012 - 09:45

Carolijn:

Hallo Familie Verstegen,

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.
    Erg leuk om over jullie belevenissen te lezen.
    Wij willen met ons gezin volgend jaar een reis door Thailand,Laos en Vietnam maken en ik ben dus druk bezig met het lezen van ervaringen van andere reizigers.

Nu heb ik ook een vraag:"hebben jullie ook een reisschema gemaakt waar de planning opstaat van dag tot dag en b.v de hotels of B&B's of web adressen die handig zijn voor het plannen van een reis.

Alvast bedankt voor jullie reactie en bedankt voor het plaatsen van dit geweldige reis verslag.

Groetjes Carolijn Kuijpers.