Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Heel even snel 'n berichtje.
We zijn veilig aangekomen en hebben 'n geweldig luxe vlucht gehad.
Inmiddels lekker gedouched en omgekleed op onze kamer en zo direct gaan we toch maar even Bangkok in. Het is echt 'n feesje, wat 'n gezelligheid. We zijn moe van de reis maar we kunnen het toch niet laten, de kids zijn in jubelstemming en wij niet minder.
Dus gauw lekker ergens iets eten, morgen als ik weer 'n beetje opgeladen ben doe ik uitgebreid verslag.
Liefs van ons allenXXXX

  • 25 Juli 2012 - 18:31

    Eus:

    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen.
    Geniet,geniet,geniet.

    Tot gauw. Groetjes eus

  • 25 Juli 2012 - 19:00

    Familie Verstegen:

    Fijn dat reis zo goed en luxieus is verlopen,en voor de thuisblijvers prettig om te weten dat
    jullie veilig zijn aangekomen.
    Geen last gehad van overgewicht van je bagage? Waarom heb je afstansbediening tv boven, je
    agenda en strijkplank meegenomen, wilen jullie naast alle andere toekomstige avonturen ook
    nog gaan surfen? Als je op adem bent gekomen hoor ik wel waar ik eea kan vinden.
    Met de Bende van Zes gaat tot nu toe alles goed.Poezepluis heeft al aan m'n hand gesnuffeld,het
    begin van toenadering is er dus al.Luna heeft 't naar haar zin ,is de hele dag druk in en buiten de
    kooi,alleen heb ik af en toe de neiging om een elasstiekje om haar snavel te binden, had je vader
    aan de tel. en lette dus even niet op.Pluis en Guus allebei in de bak, jéé wat maakte ze een kabaal.
    Was even koffie zetten,toen ik me omdraaide lag Pluis languit in de kooi van Jip en Sam.Kon ze zonder problemen oppakken, maar moest haar niet te lang vast houden.Hun kooi staat nl ook steeds open,met
    als resultaat dat Sammy vanmorgen een paar uur op de tafel, op mijn hoofd,rug en armen gelopen
    heeft en zelfde gedrag vertoont als Jip, met zijn tongetje je helemaal aftasten. Ja,ja oma heeft een
    nieuwe vriend.Wat wel vreemd was lag niets in de bak van Pluis, paar keer gekeken, nee hoor. Maar gelukkig later kwam ik wat tegen, uitgekauwd door een van de heren Chi op de bank.
    Ben benieuwd naar verslag van jullie eerste 2 dagen en wens jullie grandioos vervolg

    Dikke kussen van mij
    en pootjes, likjes en schreeuwtjes van de Bende van Zes

  • 25 Juli 2012 - 19:42

    A.verstegen:

    Blij dat jullie een goede en prettige vlucht hebben gehad slapen we voorlopig weer rustig
    alle beste van ons T & K

  • 26 Juli 2012 - 13:10

    Familie Verstegen:

    Dag schattebouten van me
    Even een kattebelletje:Agenda inmiddels gevonden.
    Waar is gebr. aanwijzing koffiezetapp.WIL CCAPUCCINO.Kap op melkreservoir ,in app.geschoven.Werkt
    zo niet, geeft ipv melk, lucht.Weet niet waar ik klein zwart gevalletje met pijpje moet laten.Kan
    Jeroentje niet even langskomen??
    Hebben jullie inmiddels Bangkok al leeg gekocht??
    Ben benieuwd naar jullie verslag.
    Knuffels,kusjes,pootjes,likjes,schreeuwtjes
    xxx Marion en de Bende van Zes xxx

  • 26 Juli 2012 - 13:10

    Familie Verstegen:

    Dag schattebouten van me
    Even een kattebelletje:Agenda inmiddels gevonden.
    Waar is gebr. aanwijzing koffiezetapp.WIL CCAPUCCINO.Kap op melkreservoir ,in app.geschoven.Werkt
    zo niet, geeft ipv melk, lucht.Weet niet waar ik klein zwart gevalletje met pijpje moet laten.Kan
    Jeroentje niet even langskomen??
    Hebben jullie inmiddels Bangkok al leeg gekocht??
    Ben benieuwd naar jullie verslag.
    Knuffels,kusjes,pootjes,likjes,schreeuwtjes
    xxx Marion en de Bende van Zes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 15750

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Sumatra.......Our Final Family Adventure!

25 Juli 2015 - 16 Augustus 2015

Bye bye luxe....hello Vietnam!

24 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Onze droom achterna in Thailand

Landen bezocht: