Laatste dag Khao Sok - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu Laatste dag Khao Sok - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu

Laatste dag Khao Sok

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Augustus 2012 | Thailand, Surat Thani

Zo direct gaan we tuben met rubber banden op de rivier en daarna
wandelen we naar de apentempel.
Mr. Tee heeft voor ons nog een kamer kunnen regelen waar we ons naar afloop nog lekker even kunnen poedelen voordat we vertrekken
per mini-bus naar Surat Thani.
Helaas is het hem niet gelukt om voor ons de slaaptrein te regelen, wederom was deze vol. Dit keer door de drukte vanwege de full moon party, vorige keer was het de Buddha-day die ons keulde.
Nu heeft hij voor ons de sprinter trein geregeld met verstelbare stoelen, enige nadeel is dat deze trein er een stuk sneller over doet en dat we al om 03.40 aankomen, in het gunstige geval hebben we een uur vertraging en wordt het dus een uurtje later.
Treinstations schijnen perfect bewaakt te zijn dus daarover hoeven jullie je geen zorgen te maken.
Dan verder per local bus naar Kanchanaburi.
Hoe het ons is vergaan laat ik jullie horen zodra we weer wifi hebben in Kanchanaburi.

• 06 Augustus 2012 - 17:06

Verona:

Hoi Sandra en fam,

Echt super om al die reisverslagen te lezen en wat een ervaring dit is iets om nooit te vergeten en wat zullen de kids genieten.
    Geniet nog van de laatste week ik ga nog genieten van je /jullie reisverslagen die er komen.

Groetjes Verona

• 06 Augustus 2012 - 17:06