Handycrafts Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu Handycrafts Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu

Handycrafts Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2012 | Thailand, Chiang Mai

Hier heel even 'n kort berichtje zodat jullie weten dat alles oke is.
Vandaag 'n rustige dag gehad. In de middag naar de handycrafts in Chang mai geweest. 'n Taxi heeft ons de gehele middag mee op sleeptouw genomen.
Het hoogtepunt van de dag was toch wel de parasolfabriek waar de
kids hun ogen hebben uitgekeken. Beiden hebben iets laten beschilderen.
Morgen is het héél vroeg dag, ze komen ons om 8.15am,
halen voor de Mahoutraining, voor ons een van de hoogtepunt van de rei dus ik ben benieuwd. Weltrusten! Snel meer nieuws.

• 05 Augustus 2012 - 15:45

Joyce:

hoi hoi,

daar ben ik weer. het heeft ff geduurd maar het is nu dan toch eindelijk gelukt om verbinding te krijgen. vraag niet hoe maar ja. wij gaan nu met smart jullie verhalen lezen.