Onze droom achterna in Thailand - Reisverslagen van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu Onze droom achterna in Thailand - Reisverslagen van Familie Verstegen - WaarBenJij.nu

Onze droom achterna in Thailand

Vijftien jaar geleden, voordat we de kinderen hadden, zijn we met z'n tweeën in Thailand geweest.
Dit heeft diepe indruk gemaakt en ik geloof niet dat 'n ander land ter wereld het 'gevoel' van dit land kan evenaren. Vanaf dat moment is het verlangen om ooit terug te gaan ontstaan. Toen de kinderen er eenmaal waren hebben we ons als doel gesteld dat als ze eenmaal groot genoeg waren, we met z'n vieren zouden gaan.
En nu...nu is het bijna zover. Tes is 11 en Mike 13, groot genoeg om zonder enige beperking het echte Thailand te gaan ontdekken. Met het echte Thailand bedoel ik het land zoals je het ervaard, zoals dat alleen maar kan als je op eigen houtje het land gaat ontdekken. Niet als kudde dieren in 'n touringcar, die met z'n allen tegelijk even 'n half uurtje de bus uit mogen om gezellig 'n paar foto's te schieten van wat meneer de reisleider hen voorschotelt. Niet de buffetmaaltijden in de luxe hotels, gewoon eten tussen de locals op straat. We willen het echte Thailand proeven, letterlijk en figuurlijk.